Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport ‘L’Or Blanc’

default image

Η Bugatti Veyron λάμπει χάρις στα καινούργια πορσελάνινα ρούχα της

Η Bugatti Veyron μπορεί να είναι ένα αυτοκίνητο προσανατολισμένο στην ταχύτητα είναι όμως και ένα από τα πιο λαμπερά που έχουμε δει χάρις στα καινούργια πορσελάνινα ρούχα του. Πριν από μια εβδομάδα ξαφνιαστήκαμε όταν διαβάσαμε την είδηση πως το τελευταίο από αυτά τα αυτοκίνητα πουλήθηκε σε έναν πελάτη από την Ευρώπη.



Αυτή η Veyron , που έχει το παρατσούκλι κύκνος, είναι τόσο εκθαμβωτική που θα έκανε και τον οδηγό δοκιμών της δημοφιλούς εκπομπής Τop Gear, τον Sting, να κλάψει. Πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο με επένδυση φίνας πορσελάνης, τόσο στο αμάξωμα όσο και στην καμπίνα. Και είναι η μοναδική Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport ‘L’Or Blanc’.



Η ιδέα της προσθήκης ενός υλικού με τόσο μεγάλο βάρος μπορεί να μοιάζει με υπερβολή, όμως όταν έχουμε να κάνουμε με την μοναδικότητα το όριο είναι ο ουρανός.



Κατασκευασμένη σε συνεργασία με την Konigliche Porzellan-Manufaktur (KPM), η ‘L’Or Blanc’ αποκαλύφθηκε την προηγούμενη Πέμπτη στο εργαστήριο του φημισμένου οίκου πορσελάνης στο Βερολίνο.



«Κατ΄ αρχάς φαίνεται μια πολύ ασυνήθιστη ιδέα να χρησιμοποιήσουμε πορσελάνη σε ένα αυτοκίνητο, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για το γρηγορότερο κάμπριο στον κόσμο» λέει ο δρ. . Stefan Brungs, διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Bugatti και συμπληρώνει: «Όμως γι΄ αυτό υπάρχει η Bugatti. Για να κάνει πραγματικότητα ξεχωριστές ιδέες και να προσπαθεί να αναδείξει την ποιότητα και την αισθητική στον μέγιστο βαθμό. Αυτό μας επιτρέπει να συνεχίσουμε την κληρονομιά που μας άφησε ο Etore Bugatti ενός ανθρώπου που λάτρευε να πειραματίζεται με νέα υλικά».



Το πιο εντυπωσιακό στο αυτοκίνητο δεν είναι ότι κατάφεραν να ταιριάξουν την πορσελάνη στις ζάντες των τροχών , στο κάλυμμα της τάπας της βενζίνης, ή στην πίσω αεροτομή αλλά το ότι έχουν κάνει εκπληκτική δουλειά στο βάψιμο. Είναι το πιο φανταχτερό φινίρισμα που έχουμε δει, που ακόμη και το φως αντανακλάται με τρόπο μοναδικό δημιουργώντας την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο είναι πότε άσπρο, πότε μπλε και πότε ασημί.



Στο εσωτερικό χρησιμοποιείται περισσότερο το άσπρο και το μπλε. Οι ΚΡΜ έχει επίσης κατασκευάσει κάποια έξτρα εξαρτήματα για την κεντρική κονσόλα γύρω από τον λεβιέ ταχυτήτων και γενικά όλο τον χώρο ανάμεσα στα καθίσματα και ένα τεράστιο λογότυπο από πορσελάνινη πλάκα η οποία αποσπάται και έχει διαμαντένιο φινίρισμα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα