Nissan Micra

Nissan Micra
New Image

Το Μicra τέταρτης γενιάς αποτελεί ένα εντελώς νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Nissan (pics)

Η πρώτη γενιά του supermini της Nissan, σήμανε για την γιαπωνέζικη φίρμα μια τεράστια στροφή από τον συντηρητισμό που διέκρινε τα μοντέλα της σε πιο φρέσκιες, μοντέρνες, σπορτίβ και νεανικές γραμμές.

Αυτά τα στοιχεία –που πλέον έχουν γίνει σήμα κατατεθέν της γιαπωνέζικης εταιρίας- χαρακτηρίζουν και την 4η γενιά του δημοφιλούς Micra, το οποίο θα δούμε στην ελληνική αγορά το δεύτερο 15ήμερο του Νοέμβρη.








Και αν η εμφάνιση αποτελεί το πρώτο στοιχείο που κεντρίζει το ενδιαφέρον κάθε υποψήφιου αγοραστή που ενδιαφέρεται για καινούργιο αυτοκίνητο, το αμέσως επόμενο ενδιαφέρον στοιχείο είναι ο κινητήρας. Και στο συγκεκριμένο τομέα η Nissan επιφυλάσσει εκπλήξεις.

Κάτω λοιπόν από το καπό του νέου Micra θα υπάρχει ένα τρικύλινδρο σύνολο 1.2 λίτρου σε δύο εκδόσεις από πλευράς ιπποδύναμης.



Στην απλή, την ατμοσφαιρική έκδοση, το μοτέρ θα αποδίδει (την διόλου ευκαταφρόνητη ισχύ) 80 ίππους ενώ οι εκπομπές CO2 θα είναι χαμηλές, μόλις 115 γραμμάρια στα 100 χλμ.



Στην τούρμπο έκδοσή του, το 3κύλινδρο μοτέρ του 1.2 λ. θα φθάνει τους 98 ίππους. Πάντως, παρά την αύξηση της ιπποδύναμης, οι εκπομπές CO2 θα είναι μικρότερες (σε σχέση με την ατμοσφαιρική έκδοση), μόλις 95 γραμμάρια στα 100 χλμ.




Η δεύτερη –και για πολλούς η πιο ενδιαφέρουσα – έκδοση του νέου Micra θα λανσαριστεί στην ευρωπαική αγορά την άνοιξη του 2011. Ενώ σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, δεν προβλέπονται εκδόσεις ντίζελ.



Το νέο Micra θα προσφέρεται με πεντάθυρο αμάξωμα, κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ ο υποψήφιος αγοραστής θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο συστήματα μετάδοσης της κίνησης: Το χειροκίνητο πέντε σχέσεων και ένα εξελιγμένο σύστημα συνεχούς μεταβλητής μετάδοσης (CVT).



Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθεί από το σχεδιαστικό τμήμα της Nissan στην Ευρώπη. Στόχος της εταιρίας είναι να το προωθήσει στις αγορές 160 χωρών.



Όλα τα μοντέλα Micra διαθέτουν υδραυλικό τιμόνι, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP) ως στάνταρ εξοπλισμό , κάτι μάλλον ασυνήθιστο για αυτοκίνητα πόλης.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα