Opel Astra GTC

Από 21.750 € αρχίζουν στην Γερμανία οι τιμές για τη νέα κουπέ έκδοση του Astra
- 20 Ιουνίου 2011 10:50
Σύμφωνα λοιπόν με όσα ανακοινώνει η Opel oι παραγγελίες για όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν το νέο Astra GTC ξεκίνησαν από τις 7 Ιουνίου. Το νέο Astra GTC θα διατίθεται με τέσσερις κινητήρες και δύο εκδόσεις εξοπλισμού. Οι τιμές στη Γερμανία κυμαίνονται από 21.750 Ευρώ (Astra GTC Enjoy 1.4 Turbo 120 hp) μέχρι 27.855 Ευρώ (Astra GTC Sport 2.0 CDTI 165 hp).
Για την Opel το φετινό φθινόπωρο αναμένεται έντονο με το λανσάρισμα τριών νέων, πολυαναμενόμενων μοντέλων: του επαναστατικού ηλεκτρικού Ampera με δυνατότητα επέκτασης της αυτονομίας, της νέας γενιάς του πρωταθλητή ευελιξίας Zafira Tourer και του τρίθυρου σπορ, μικρομεσαίου Astra GTC. Το Astra GTC θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο 64ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, 15 – 25 Σεπτεμβρίου, 2011.
Το νέο Astra GTC ξεχωρίζει με τη δυναμική σχεδίαση και τη σπορ συμπεριφορά του. Εξωτερικά, ανάγλυφες επιφάνειες με έξυπνες πινελιές προσθέτουν οπτική ένταση στις καθαρές γραμμές του coupé. Όλες οι εκδόσεις του Astra GTC υιοθετούν τη προηγμένη διάταξη εμπρός άξονα με HiPerStrut – High Performance Strut – που συνδυάζεται άριστα με τον πίσω άξονα με σύνδεσμο Watt (πατέντα της Opel) διασφαλίζοντας απαράμιλλη ευστάθεια και οδηγική ακρίβεια. Ελάχιστα μόνο καθαρόαιμα, σπορ αυτοκίνητα της κατηγορίας διαθέτουν μία τόσο προηγμένη αρχιτεκτονική εμπρός άξονα.
Το νέο Astra GTC είναι εμπνευσμένο από το Opel GTC Paris Concept που παρουσιάστηκε το περασμένο φθινόπωρο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Το Astra GTC είναι ένα σπορ, πενταθέσιο μικρομεσαίο μοντέλο με εντυπωσιακές αναλογίες και τη γοητεία ενός coupé: Δεν μοιράζεται κάποιο εξωτερικό στοιχείο με άλλα μέλη της οικογένειας Astra, εκτός από τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών και την ιστοκεραία. Έξι από τα επτά σχέδια ζαντών 17 έως 20 ιντσών είναι επίσης αποκλειστικά για το GTC.
Το μηχανοτρονικό πλαίσιο του Astra GTC υιοθετεί μία αποκλειστική, high-tech αρχιτεκτονική εμπρός ανάρτησης, παρόμοια με του Insignia OPC, που βελτιώνει την οδική συμπεριφορά και προσφέρει την ακρίβεια διεύθυνσης ενός σπορ αυτοκινήτου.
Η μεγάλη αλλαγή, ωστόσο, δεν είναι ορατή ‘δια γυμνού οφθαλμού’. Όλες οι εκδόσεις Astra GTC, ανεξάρτητα από τον κινητήρα και το επίπεδο εξοπλισμού, εφοδιάζονται με κάτι που συνηθίζεται μόνο σε κορυφαία σπορ αυτοκίνητα: εμπρός ανάρτηση με High Performance Strut (HiPerStrut).
Το Astra GTC διατίθεται άμεσα με τέσσερις κινητήρες – ένα πετρελαιοκινητήρα και τρεις βενζινοκινητήρες.
Ο αναβαθμισμένος 2.0 CDTI common-rail turbo diesel με 121 kW/165 hp εφοδιάζεται με φίλτρο σωματιδίων diesel (DPF) και εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Η νέα τεχνολογία Start/Stop της Opel που μειώνει την κατανάλωση καυσίμου σε συνθήκες πόλης προσφέρεται στάνταρ. Ο 2.0 CDTI συνδυάζει άριστες επιδόσεις και υψηλή απόδοση. Παράγει ροπή μέχρι 380 Nm χάρη μέσω της λειτουργίας overboost, προσφέροντας στο Astra GTC επιτάχυνση μέχρι τα 100 km/h σε 8,9 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα είναι 210 km/h. Η κατανάλωση μικτού κύκλου δεν υπερβαίνει τα 4.9 λίτρα diesel / 100 km και οι εκπομπές CO2 είναι μόνο 129 g/km. Με ένα ρεζερβουάρ 56-λίτρων, το Astra GTC 2.0 CDTI έχει αυτονομία πάνω από 1.100 km.
Το σύστημα Start/Stop είναι επίσης στάνταρ με τους δύο υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες 1.4 με ισχύ 88 kW/120 hp και 103 kW/140 hp. Και οι δύο έχουν εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, παράγουν ροπή 200 Nm και καταναλώνουν 5,9 λίτρα καυσίμου στα 100 χλμ. (εκπομπές CO2:139 γραμμ./ χλμ.). Ισχυρότερος βενζινοκινητήρας είναι ο 132 kW/180 hp 1.6 turbo με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και τελική ταχύτητα 220 km/h.