Το Lexus στην κορυφή με 87g/km

Το Lexus στην κορυφή με 87g/km
Lexus_CT_200h_sd

Οι τελικές δοκιμές στα πλαίσια της έγκρισης τύπου ξεπέρασαν ακόμα και τις προηγούμενες προβλέψεις της εταιρίας, επιβεβαιώνοντας ότι το νέο CT 200h έχει τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων στην Ευρώπη

Με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) επιπέδου πολύ μικρότερων αυτοκινήτων και με καθαρή υπεροχή στις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) και μικροσωματιδίων (PM), το CT 200h είναι το καλύτερο στη βιομηχανία στις εκπομπές ρύπων.



Επιπλέον, συγκρινόμενο με μοντέλα του ανταγωνισμού παρόμοιου μεγέθους και εφάμιλλης ιπποδύναμης, το CT 200h παράγει πολύ λιγότερους ρύπους.



Αυτό τα παράδοξο επιτυγχάνεται με το συνδυασμό Lexus Hybrid Drive 2ης γενιάς και άλλων ευφυών τεχνολογιών εξοικονόμησης ενέργειας.



Ευφυή Χαρακτηριστικά Εξοικονόμησης Ενέργειας.

Πολλά επιπλέον χαρακτηριστικά εξοικονόμησης ενέργειας προσφέρουν στο CT 200h βέλτιστες περιβαλλοντικές επιδόσεις. Μεταξύ αυτών είναι:



Αισθητήρας υγρασίας με αυτόματο έλεγχο εισερχόμενου αέρα και ενεργή θέρμανση καθισμάτων διασφαλίζει σταθερή θερμοκρασία για τον κινητήρα (χωρίς απώλειες από το σύστημα κλιματισμού) ώστε να μπορεί να φτάνει νωρίτερα σε θερμοκρασίες λειτουργίας και να σβήνει.



Η εκτενής χρήση λυχνιών φωτισμού LED μειώνει την κατανάλωση ενέργειας περίπου 45% συγκριτικά με τα φώτα αλογόνου.



Ένας ελαφρύς, ενεργειακά αποδοτικός ψηφιακός ενισχυτής ηχοσυστήματος που καταναλώνει 50% λιγότερη ισχύ από ένα συμβατικό αναλογικό σύστημα και ζυγίζει 26% λιγότερο.



Νέες Τεχνολογίες Κινητήρα Εσωτερικής Καύσης.

Συμβάλλοντας στην περαιτέρω μείωση των εκπομπών ρύπων, ο βενζινοκινητήρας 1.8 λίτρων περιλαμβάνει επίσης δύο ‘πρωτιές’ σε πλήρως υβριδικό όχημα:



Ένα νέο σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων με σύστημα ψύξης – cooled Exhaust Gas Recirculation (EGR) που είναι μικρότερο και ελαφρύτερο συγκριτικά με αυτό που χρησιμοποιούν άλλα μοντέλα και εισάγει ακριβείς ποσότητες καυσαερίων στο σύστημα εισαγωγής, μειώνει ακόμα περισσότερο τις θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητήρα, αλλά και τις απώλειες ροής εισαγωγής.



Ένα μικρότερο, ελαφρύτερο, σύστημα Ανάκτησης Θερμότητας Καυσαερίων – Exhaust Heat Recovery (EHR) τρίτης γενιάς που εκμεταλλεύεται τα καυσαέρια για τη θέρμανση του ψυκτικού του κινητήρα στη φάση εκκίνησης.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα